رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

یونیسف هشدار داد که تشدید خشونت‌ها در دیرالزور سوریه جان ۹۳ هزار غیرنظامی از جمله ۴۰ هزار کودک را تهدید می‌کند.  خیرت کابالاری، مدیر منطقه‌ای صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارسال کمک‌های انسانی به این منطقه عملا بیش از دو سال است که قطع شده و گزارش‌ها حکایت […]

یونیسف هشدار داد که تشدید خشونت‌ها در دیرالزور سوریه جان ۹۳ هزار غیرنظامی از جمله ۴۰ هزار کودک را تهدید می‌کند.

 خیرت کابالاری، مدیر منطقه‌ای صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارسال کمک‌های انسانی به این منطقه عملا بیش از دو سال است که قطع شده و گزارش‌ها حکایت از این دارد که بمباران و گلوله باران بی‌هدف به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی انجامیده است.

تشدید حملات همچنین بسیاری را مجبور کرده که در خانه‌هایشان بمانند و همچنین قیمت مواد غذایی افزایش یافته و به پنج تا ۱۰ برابر قیمت‌ها در دمشق رسیده است.

بیشتر قسمت‌های شهر دیر الزور، مرکز استانی به همین نام در نیمه غربی سوریه در کنترل داعش است و این گروه اخیرا حملات خود را برای کنترل بر مابقی شهر که در کنترل ارتش سوریه و در محاصره تروریست‌ها قرار دارد، تشدید کرده است.

خیرت کابالاری گفت، خانوده‌ها مجبور شده‌اند به دلیل کمبود آب، آب غیرآشامیدنی از رود فرات تهیه کنند که این مساله کودکان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ قابل انتقال از طریق آب آلوده قرار می‌دهد. محاصره نیز تهدیدی مستقیم برای وضعیت غذایی کودکان دیر الزور است که در اصل نابسامان بود.

وی تاکید کرد که یونیسف از تمامی طرف‌های درگیر در سوریه می خواهد تا به محاصره مناطق مسکونی پایان داده و فرصتی را برای دست یابی بدون شرط و مانع به کودکان دیرالزور و ۱۵ منطقه محاصره شده دیگر بوجود آوردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات