رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

به دنبال شدت گرفتن درگیری‌های گروه های تروریستی با یکدیگر پس از مذاکرات آستانه ۶ گروه از پیوستن خود به جنبش احرار الشام خبر دادند. در بیانیه جنبش احرار الشام که امروز(پنجشنبه) منتشر شده آمده است که به دنبال حملات گسترده جبهه فتح الشام علیه این جنبش ۶ گروه دیگر در منطقه شمال غرب سوریه […]

به دنبال شدت گرفتن درگیری‌های گروه های تروریستی با یکدیگر پس از مذاکرات آستانه ۶ گروه از پیوستن خود به جنبش احرار الشام خبر دادند.

در بیانیه جنبش احرار الشام که امروز(پنجشنبه) منتشر شده آمده است که به دنبال حملات گسترده جبهه فتح الشام علیه این جنبش ۶ گروه دیگر در منطقه شمال غرب سوریه به احرار الشام پیوسته‌اند.

پیشتر به دنبال آغاز مذاکرات آستانه و در راستای درگیری‌های گروه‌های تروریستی در حومه ادلب (در شمال غرب سوریه) جبهه النصره مقر “جیش المجاهدین – ارتش آزاد سوریه” را در منطقه معر شورین در شرق شهر معره النعمان در حومه جنوب شرقی ادلب محاصره کرد و از افراد مسلح ارتش آزاد خواست تا خودشان را تسلیم کنند. این در حالی است که گروه‌های منسوب به ارتش آزاد سوریه خواستار جنگ علیه فتح الشام بعد از حمله به مقر جیش المجاهدین شدند.

در بیانیه احرار الشام آمده است:هرگونه حمله علیه نیروهای گروه‌های پیوسته به ما و یا مقرهای آنها به مثابه اعلان جنگی خواهد بود که متوقف نخواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات