رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

رئیس جمهوری مکزیک در این پیام ویدیویی افزود: من بارها گفته ام مکزیک هزینه ساخت هیچ دیواری را نخواهد پرداخت. پنیا نیتو ضمن اظهار تاسف درخصوص فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برای ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا گفت: مکزیک به ساخت چنین دیواری اعتقاد ندارد. رئیس جمهور آمریکا دیروز چهارشنبه، […]

رئیس جمهوری مکزیک در این پیام ویدیویی افزود: من بارها گفته ام مکزیک هزینه ساخت هیچ دیواری را نخواهد پرداخت.
پنیا نیتو ضمن اظهار تاسف درخصوص فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برای ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا گفت: مکزیک به ساخت چنین دیواری اعتقاد ندارد.
رئیس جمهور آمریکا دیروز چهارشنبه، با صدور حکم ویژه ای طرح ساخت دیوار مرزی میان کشورش و مکزیک و تعیین مقررات تازه برای جلوگیری از ورود برخی مهاجران را امضا کرد.
ترامپ تاکید کرده است، دولت مکزیک در نهایت ‘در قالبی’ هزینه های مربوط به این دیوار مرزی را که قرار است به طول ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر میان دو کشور کشیده شود، تقبل خواهد کرد.
رئیس جمهوری مکزیک در ادامه یادآور شد: مکزیک دوستی خود با مردم آمریکا را بارها اعلام کرده است و اکنون تمایل دارد در مناسبات اقتصادی و تجاری با دولت جدید این کشور وارد همکاری شود.
این در حالی است که ترامپ تاکید کرده است که چنین تصمیمی نه تنها به نفع مردم آمریکا، بلکه در نهایت به نفع مردم مکزیک نیز خواهد بود، زیرا آمریکا خواهان یک مکزیک با ثبات و مستحکم است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات