رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

«عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد که گروه تروریستی داعش تلاش می‌کند تا از افغانستان به عنوان سکوی پرتاب برای دستیابی به دیگر کشورهای منطقه استفاده می‌کند. وی افزود: داعش برای سرنوشت افغان‌ها هیچ ارزشی قائل نیست بلکه فقط می‌خواهد با استفاده از موقعیت خاص جغرافیایی افغانستان به کشورهای مورد هدف خود دست یابد. […]

«عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد که گروه تروریستی داعش تلاش می‌کند تا از افغانستان به عنوان سکوی پرتاب برای دستیابی به دیگر کشورهای منطقه استفاده می‌کند.

وی افزود: داعش برای سرنوشت افغان‌ها هیچ ارزشی قائل نیست بلکه فقط می‌خواهد با استفاده از موقعیت خاص جغرافیایی افغانستان به کشورهای مورد هدف خود دست یابد.

عبدالله در بازگشت از ولایت ننگرهار در دیدار از پاسگاه‌های امنیتی در مسیر بزرگراه کابل-جلا‌ل‌آباد اظهار داشت که نیروهای امنیتی افغان داعش را سرکوب کرده‌اند و این گروه در دستیابی به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده است.

رئیس اجرایی دولت افغانستان تاکید کرد که دولت وحدت ملی در کسب همکاری پاکستان برای موفقیت در روند گفت‌وگوهای صلح با گروه طالبان شکست خورده است و این گروه هنوز معتقد هست که با ادامه جنگ می‌تواند به اهداف خود دست یابد.

«کریم‌خرم» رئیس دفتر رئیس جمهور سابق نیز در رابطه با حضور افراد وابسته به داعش در افغانستان گفته بود که گسترش فعالیت این گروه ارتباط مستقیمی با نیروهای خارجی در افغانستان دارد.

وی گروه داعش را پروژه‌ای از سوی آمریکا در افغانستان برای صدور تروریسم به کشورهای آسیای مرکزی خوانده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات