رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

به گزارش پایگاه سفیر، یک روزنامه آلمانی در یادداشتی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاستمداری تاثیرگذار در انقلاب ایران بود نوشت که وی را می توان تار و پود نظام این کشور توصیف کرد. روزنامه تاگس اشپیگل در یادداشتی نوشت: خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ناگهانی و غیر منتظره بود. وی […]

به گزارش پایگاه سفیر، یک روزنامه آلمانی در یادداشتی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاستمداری تاثیرگذار در انقلاب ایران بود نوشت که وی را می توان تار و پود نظام این کشور توصیف کرد.

روزنامه تاگس اشپیگل در یادداشتی نوشت: خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ناگهانی و غیر منتظره بود. وی از سیاستمداران تاثیرگذار و با نفوذ در نظام ایران بود که از روزهای نخست انقلاب این کشور در صحنه سیاست حاضر شده بود.

این روزنامه افزود: وی از نزدیکان آیت الله خمینی رهبر فقید ایران بود که توانست در دوره جنگ با عراق مدیریت و فرماندهی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

تاگس اشپیگل در ادامه نوشت: آیت الله هاشمی در دوره ۸ ساله ریاست جمهوری خود برای بهبود مناسبات خارجی تلاش های زیادی کرد که پیامدهای مثبتی برای ایران به همراه داشت. در دهه ۹۰ میلادی وی شعار بازسازی کشور پس از دوره جنگ را مطرح کرد و هدف دولت را بازسازی همه جانبه اعلام کرده و از ارگانها و مردم خواست تا در این راه گام بردارند.

این روزنامه با توصیف وی به عنوان تار و پود نظام ایران نوشت: اصلاحات اقتصادی در ایران در دوره رفسنجانی رقم خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات