رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

خودرو پلیس استانبول روز شنبه در منطقه اسن یورت این شهر مورد حمله دو نفر تروریست قرار گرفت. این حمله به فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از دو حمله متوالی به مرکز پلیس استانبول و ساختمان مرکزی حزب حاکم دراین شهر صورت می گیرد. مهاجم ویا مهاجمان که با مقابله پلیس روبرو شدند، با به […]

خودرو پلیس استانبول روز شنبه در منطقه اسن یورت این شهر مورد حمله دو نفر تروریست قرار گرفت. این حمله به فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از دو حمله متوالی به مرکز پلیس استانبول و ساختمان مرکزی حزب حاکم دراین شهر صورت می گیرد.

مهاجم ویا مهاجمان که با مقابله پلیس روبرو شدند، با به جا گذاشتن بمب های دستی وسلاح خود، از محل حادثه متواری شدند.

در این حمله آسیبی به کسی وارد نشده است.
پلیس به دنبال این حمله، از طریق هوا وزمین عملیات گسترده ای را برای یافتن مهاجمان شروع کرده است.
شاهدان عینی به رسانه های ترکیه گفته اند، درگیری کوتاهی بین مهاجمان و پلیس رخ داده است.
شب گذشته نیز ابتدا مرکز پلیس استانبول در خیابان وطن این شهر با سلاح دوش پرتاب مورد حمله قرار گرفت ولی راکت پرتاپ شده منفجر نشد و به هدف اصابت نکرد.
به فاصله کوتاهی از این حمله، ساختمان مرکزی حزب حاکم عدالت وتوسعه (آک) درمنطقه سوتلوجه مورد حمله قرار گرفت. راکتی که به این ساختمان پرتاب شد، منفجر نشد و به کسی آسیبی نرسید.
سلیم تمورجو رئیس شعبه استانبول حزب حاکم به دنبال این حمله گفت: مهاجمان به این ساختمان دو نفر بودند و به احتمال قریب به یقین این افراد از اعضای سازمان تروریستی موسوم به جبهه انقلابی رهایی بخش خلق dhkp-c بودند.
استانبول در سال گذشته و اوایل سال جاری میلادی شاهد چندین حمله تروریستی و انتحاری خونین بود که ده ها تن در این حملات کشته و زخمی شده اند.
حملات تروریستی در حالی ادامه دارد، که پلیس استانبول، همواره در حال آماده باش بوده و تدابیر امنیتی گسترده ای در سطح کلان شهر اجرا می شود.
حملات تروریستی موجب کاهش جدی سفر گردشگران به این شهر تاریخی و توریستی شده است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات