رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

  • سه شنبه 21 دی 1395 - 10:28
  • کد خبر : 775
  • مشاهده : 244 بازدید
  • غرب آسیا
  • چاپ خبر : اقدامات تنبیهی رژیم صهیونیستی؛ تخریب خانه عامل استشهادی

به گزارش پایگاه سفیر، پس از عملیات شهادت‌طلبانه قدس که در پی آن ۴ صهیونیست کشته شدند، شورای وزارتی کابینه امنیتی و سیاسی در جلسه اضطراری خود ۴ اقدام تنبیهی در این باره اتخاذ کرد که از جمله آنها تخریب منزل عامل استشهادی است. شورای وزارتی کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب (دیشب) […]

به گزارش پایگاه سفیر، پس از عملیات شهادت‌طلبانه قدس که در پی آن ۴ صهیونیست کشته شدند، شورای وزارتی کابینه امنیتی و سیاسی در جلسه اضطراری خود ۴ اقدام تنبیهی در این باره اتخاذ کرد که از جمله آنها تخریب منزل عامل استشهادی است.

شورای وزارتی کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب (دیشب) در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه قدس جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار کرد .

بر اساس گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، در این جلسه ۵ اقدام تنبیهی در پاسخ به عملیات انجام شده در نظر گرفته شد که بارزترین آنها «بازداشت موقت یا اداری» هر شخصی است که مشکوک به همکاری با داعش است.

 بازداشت موقت، دستور بازداشتی است که اطلاعات ژریم صهیونیستی بر اساس اطلاعات امنیتی و محرمانه علیه فرد بازداشت شونده صادر می‌کند، این دستور در صورتی که تشخیص داده شود بازداشت‌شونده هنوز برای امنیت اسرائیل خطر محسوب می‌شود ، تجدید خواهد شد و سپس این تصمیم، نزد قاضی نظامی برده می‌شود تا آن را تجدید و تثبیت کند و حالت قانونی به آن دهد.

شورای وزارتی کابینه امنیتی و سیاسی هم‌چنین تصمیم به تخریب منزل «فادی احمد حمدان قنبر» در «حی المکبر» قدس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد گرفت و دیگر به درخواست‌های خانواده وی برای جمع شدن در کنار یکدیگر توجهی نخواهد شد.

برخی اهالی قدس که با فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و نوار غزه ازدواج کرده‌اند برای اینکه با خانواده‌هایشان دیدار کنند نیاز به صادر شدن مجوز از سوی رژیم صهیونیستی دارند.

بر اساس این گزارش، پیکر عامل عملیات نیز به خانواده‌اش تحویل داده نخواهد شد و هر فلسطینی که از انجام عملیات اظهار شادمانی کند، بازداشت خواهد شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی عجولانه تلاش کرده فادی قنبر را به گروهک داعش نسبت دهد اما «شادیه قنبر» خواهر عامل استشهادی بلافاصله این موضوع را تکذیب کرد و گفت برادرش عضو هیچ گروهی نبوده و به هیچ طرفی وابسته نبوده است.

در عملیات شهادت‌طلبانه یکشنبه (دیروز) ۴ صهیونیست کشته شدند و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

این عملیات از ابتدای انتفاضه قدس که در اکتبر ۲۰۱۵ آغاز شده تا کنون، بزرگترین عملیات استشهادی انجام شده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات