رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

به گزارش پایگاه سفیر: پادشاه سعودی در تماس تلفنی با رئیس جمهوری افغانستان، حملات تروریستی کابل و قندهار را محکوم کرده است. «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در تماس تلفنی با «اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان، حملات تروریستی در کابل و قندهار را محکوم کرده است. پادشاه سعودی با محکوم کردن حملات انتحاری در کابل […]

به گزارش پایگاه سفیر: پادشاه سعودی در تماس تلفنی با رئیس جمهوری افغانستان، حملات تروریستی کابل و قندهار را محکوم کرده است.
«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در تماس تلفنی با «اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان، حملات تروریستی در کابل و قندهار را محکوم کرده است.

پادشاه سعودی با محکوم کردن حملات انتحاری در کابل و قندهار گفته است: این حملات خلاف اصول واحکام دین مقدس اسلام است.

سلمان بن عبدالعزیز در ادامه افزوده است: مردم افغانستان قربانی اصلی تروریسم هستند و برای دفع این تهدید، ما در کنار مردم افغانستان ایستاده‌ایم.

اشرف غنی نیز یکبار دیگر بر مبارزه مشترک علیه تروریسم تاکید کرده است.

رئیس جمهور افغانستان در این تماس تلفنی افزوده است: به مثابه پیروان دین مقدس اسلام به آن اقلیت کوچک اجازه نخواهند داد تا برای توجیه اعمال شنیع خود، ارزش‌های مقدس دین اسلام و این مدنیت بزرگ را متضرر سازند.

پادشاه عربستان در حالی حملات تروریستی در افغانستان را محکوم کرده است که عربستان از گروه های مختلف تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش در جنگ عراق و سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل آورده است و از گروه های افراطی در افغانستان نیز حمایت می کند.

لازم به ذکر است در حمله به مهمانخانه ای در ولایت «قندهار» افغانستان والی این ولایت و چندی از دیپلمات های اماراتی کشته و زخمی شده اند. از سویی دیگر گروه طالبان با انجام حمله تروریستی در شهر کابل، پایتخت افغانستان با هدف قرار دادن کارکنان امنیت ملی این کشور تعداد بیشماری از مردم بیگناه را به خاک و خون کشیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات