رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

سخنگوی وزرات خارجه روسیه بر ضرورت حفظ دستاوردهای نشست آستانه قزاقستان تاکید کرد. در همین راستا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: باید دستاوردها و نتایج نشست آستانه را حفظ و تقویت کنیم. ما به صورت مستمر با معارضان در ارتباط هستیم و مشترکا فعالیت می کنیم؛ این فعالیت ها به هیچ وجه قطع […]

سخنگوی وزرات خارجه روسیه بر ضرورت حفظ دستاوردهای نشست آستانه قزاقستان تاکید کرد.

در همین راستا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: باید دستاوردها و نتایج نشست آستانه را حفظ و تقویت کنیم. ما به صورت مستمر با معارضان در ارتباط هستیم و مشترکا فعالیت می کنیم؛ این فعالیت ها به هیچ وجه قطع نشده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: لیست شرکت کنندگان معارض سوری برای دیدار با «سرگئی لاوروف» (وزیر خارجه روسیه) در دست تکمیل است اما انتظار می رود که این لیست، معارضان داخلی و خارجی را در بر گیرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره موضع آمریکا در این خصوص نیز گفت: ما منتظر تشکیل دولت جدید آمریکا هستیم.

گفتنی است، مذاکرات آستانه با توافق درباره ساز و کار سه جانبه درباره اجرا و نظارت بر آتش بس در سوریه به پایان رسید. ضرورت تثبیت آتش بس در سوریه و توافق درباره ساز و کاری برای نظارت بر اجرای آن و نیز توجه به راهکار مسالمت آمیز برای حل بحران این کشور از مفاد بیانیه پایانی نشست آستانه است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات