رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

وزیرخارجه پیشین تاجیکستان:

رفسنجانی درتحقق صلح تاجیکان نقش اساسی داشت

به گزارش پایگاه سفیر، «تلبک نظراف»، وزیر پیشین امور خارجه تاجیکستان می‌گوید که هاشمی رفسنجانی، در تحقق صلح بین تاجیکان نقش اساسی ایفا کرد و در دوران ریاست جمهوری وی مناسبات بین تاجیکستان و ایران بی نهایت خوب بود. «تلبک نظراف»، وزیر امور خارجه پیشین تاجیکستان، رهبری هیات دولت تاجیکستان در چند دور گفت و […]

به گزارش پایگاه سفیر، «تلبک نظراف»، وزیر پیشین امور خارجه تاجیکستان می‌گوید که هاشمی رفسنجانی، در تحقق صلح بین تاجیکان نقش اساسی ایفا کرد و در دوران ریاست جمهوری وی مناسبات بین تاجیکستان و ایران بی نهایت خوب بود.

«تلبک نظراف»، وزیر امور خارجه پیشین تاجیکستان، رهبری هیات دولت تاجیکستان در چند دور گفت و گوهای صلح این کشور را بر عهده داشت.
وی به بخش تاجیک تارنمای آزادی گفت: علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی در دوران مذاکرات صلح تاجیکان زمانی، که گفت و گوها در تهران انجام می شد ، برای به دست آوردن صلح تاجیکستان مساعدت و کوشش می‌ کرد که هر چه زودتر در تاجیکستان صلح و آرامش به دست آید.
«نورعلی دولت»، تاریخ‌نگار تاجیک نیز گفت: «وقتی مذاکرات صلح میان طرف های درگیر در تاجیکستان شروع شد، «رفسنجانی و دولت ایران همراه با روسیه تلاش زیادی کردند، که صلح در تاجیکستان برقرار شود. به همین خاطر، در ماه می سال ۱۹۹۷، پیش از امضای توافقنامه صلح در مسکو به تاجیکستان آمد.»
«امامعلی رحمان» رئیس جمهوری تاجیکستان نیز امروز (دوشنبه) در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی درگذشت علی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت را به وی و مردم ایران تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات