رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

به گزارش پایگاه سفیر، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اظهارات اخیر مقامات کویتی مبنی بر اینکه قرار است پیام شورای همکاری خلیج فارس را به ایران منتقل کنند، اعلام کرد: ایران تاکنون هیچ گونه پیشنهاد رسمی و مشخصی را در این خصوص از سوی مقامات کویتی دریافت نکرده است. در طول هفته‌های اخیر […]

به گزارش پایگاه سفیر، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اظهارات اخیر مقامات کویتی مبنی بر اینکه قرار است پیام شورای همکاری خلیج فارس را به ایران منتقل کنند، اعلام کرد: ایران تاکنون هیچ گونه پیشنهاد رسمی و مشخصی را در این خصوص از سوی مقامات کویتی دریافت نکرده است.

در طول هفته‌های اخیر مقامات و رسانه‌های کویتی بارها اعلام کرده اند که قرار است به نمایندگی از شورای همکاری خلیج فارس، پیامی را به ایران منتقل کنند که بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی مبنی که آیا ایران پیامی را در این زمینه از کشور کویت دریافت کرده است ، گفت: “ایران تاکنون از مجاری دیپلماتیک و رسمی پیشنهاد و تاریخ مشخصی را از برادران کویتی دریافت نکرده است.”

این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: “به محض دریافت هرگونه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که مقامات کویتی اعلام کرده‌اند، تماس‌ها با برادران ایرانی برای تعیین یک تاریخ مناسب برای تحویل پیام کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) به تهران در حال انجام است،‌ افزود: “همانطور که گفتم هنوز پیشنهاد مشخصی از طریق مجاری دیپلماتیک برای ما ارسال نشده و این موضوع شامل زمان این سفر نیز است.”

به گزارش ایسنا، معاون وزیر امور خارجه کویت اعلام کرده است که کشورش قرار است پیامی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را به ایران تحویل دهد.

خبرگزاری رسمی کویت ( کونا) گزارش داد که خالد جارالله، معاون وزیر امور خارجه کویت اعلام کرده که تماس‌ها با برادران ایرانی برای تعیین یک تاریخ مناسب برای تحویل پیام کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) به تهران در حال انجام است.

جارالله جزئیاتی درباره‌ محتوای این پیام ارائه نداد.

کویت پیش از این ، در ماه گذشته نیز(‌میلادی) اعلام کرده بود که مامور شده است پس از نشست سران اعراب در بحرین، پیامی را به ایران برساند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات