رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

در اسلام‌آباد، «قمر‌جاوید باجواه» فرمانده ارتش پاکستان در گفت و گوی تلفنی با «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان بر مدیریت مرزهای مشترک و مبارزه با تروریسم تأکید کرد. باجواه ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر در افغانستان اظهار داشت: هر دو کشور باید از مزایای عملیات ضرب عضب بهره‌مند شوند و برای جلوگیری از تردد […]

در اسلام‌آباد، «قمر‌جاوید باجواه» فرمانده ارتش پاکستان در گفت و گوی تلفنی با «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان بر مدیریت مرزهای مشترک و مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

باجواه ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر در افغانستان اظهار داشت: هر دو کشور باید از مزایای عملیات ضرب عضب بهره‌مند شوند و برای جلوگیری از تردد تروریست‌ها در مرز مشترک همکاری کنند.

وی افزود: برای ریشه‌کن کردن تروریسم پاکستان و افغانستان باید مدیرت مرز مشترک و همکاری بین سرویس‌های اطلاعاتی را افزایش دهند.

به گزارش دیلی اکسپرس، قمر‌جاوید باجواه تصریح کرد: تروریست‌ها هیچ مخفی‌گاه امنی در پاکستان ندارند و ارتش تمام پایگاه‌های آنها را منهدم کرده است.

فرمانده ارتش پاکستان گفت: اسلام‌آباد و کابل باید از بازی دوگانه پرهیز کنند و با یکدیگر صادق باشند تا از غافلگیر شدن توسط تروریست‌ها رهایی پیدا کنند.

باجواه تأکید کرد: پاکستان به همکاری خود با افغانستان برای مبارزه با تروریسم و مدیریت مرز مشترک ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات