رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

سعد حریری، نخست وزیر لبنان با حضور در کلوب “کوستا” در شهر بیروت که روز شنبه یک عامل انتحاری داعش پیش از منفجر کردن خود در آنجا بازداشت شد، گفت: خطر در لبنان وجود دارد اما مردان و زنانی نیز در کشور هستند که شبانه روز برای برقراری و تثبیت امنیت تلاش می‌کنند و این […]

سعد حریری، نخست وزیر لبنان با حضور در کلوب “کوستا” در شهر بیروت که روز شنبه یک عامل انتحاری داعش پیش از منفجر کردن خود در آنجا بازداشت شد، گفت: خطر در لبنان وجود دارد اما مردان و زنانی نیز در کشور هستند که شبانه روز برای برقراری و تثبیت امنیت تلاش می‌کنند و این مساله‌ای است که مردم لبنان هر روز با آن زندگی می‌کنند.

حریری تاکید کرد: ارتش و سازمان اطلاعات لبنان به اقدامات علمی و تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهند.

نخست وزیر لبنان افزود: کشور تا زمانی که وحدت و همبستگی میان مردم وجود دارد در امنیت و سلامت است به ویژه در سایه وجود رئیس‌جمهور و نظارتش بر امنیت و با حضور نیروهای امنیتی، وزارت دفاع و وزارت کشور که تلاش جدی در این راستا انجام می‌دهند.

وی درباره عملیات بازداشت عامل انتحاری داعش در این کلوب و خنثی شدن نقشه‌اش نیز گفت: من شخصاً در کنار وزیر کشور و وزیر دفاع این عملیات را لحظه به لحظه دنبال می‌کردیم تا اینکه این فرد بازداشت شد. امروز نیز به اینجا آمدن تا به مردم بگویم ترس و هراسی که آنها می‌خواهند در دل‌های شما ایجاد کنند مردود و غیرقابل قبول است و ما به زندگی عادی خود ادامه خواهیم داد.

سازمان اطلاعات ارتش لبنان با هماهنگی سازمان امنیت ملی این کشور شنبه موفق به خنثی سازی یک عملیات انتحاری در کلوب کوستا در منطقه الحمراء بیروت شدند. در این عملیات یک عامل انتحاری به نام عمر حسن العاصی که یک لبنانی اهل شهر صیدا است بازداشت و کمربند موادمنفجره وی نیز خنثی شد.

طبق بیانیه ارتش لبنان این کمربند حاوی هشت کیلوگرم مواد منفجره و تعداد زیادی ساچمه برای افزایش آمار تلفات بود. طبق بیانیه مذکور تحقیقات از این عامل انتحاری بلافاصله پس از بازداشت با نظارت دستگاه قضائی آغاز شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات