رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس در کنفرانس “رویارویی با تندروی و افراط‌گرایی” در کویت بیانیه‌ای را تصویب کرد که در آن به ایجاد ارتش الکترونیکی در رویارویی با تروریسم دعوت شده بود. به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عکاظ، این بیانیه که توسط یک کارشناس در امنیت الکترونیک تدوین شده بر استراتژی گروه‌های تروریستی […]

دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس در کنفرانس “رویارویی با تندروی و افراط‌گرایی” در کویت بیانیه‌ای را تصویب کرد که در آن به ایجاد ارتش الکترونیکی در رویارویی با تروریسم دعوت شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عکاظ، این بیانیه که توسط یک کارشناس در امنیت الکترونیک تدوین شده بر استراتژی گروه‌های تروریستی در فضای مجازی و دشواری که دستگاه‌های امنیتی با آنها به دلیل استراتژی‌های متغیر و سریع گروه‌های تروریستی مواجه هستند، تمرکز شده است.

دکتر عبدالرزاق المرجان، کارشناس در امنیت الکترونیک که این بیانیه را ارائه داده است، تصریح کرد: گروه‌های تروریستی از حدود دو هفته قبل استراتژی خود را تغییر داده و استراتژی “مبارز تنهای پنهان” را در پیش گرفته‌اند که این از دشوارترین استراتژی‌ها است چراکه بر فعالیت فردی متمرکز است.

به گفته این کارشناس از مهم‌ترین چالش‌ها پشتیبانی شرکت‌های آمریکایی از پایگاه‌های اینترنتی تروریست‌ها است جنگ نرم جنگ دولت‌ها نیست بلکه جنگ افراد و گروه‌های غیر دولتی با حمایت دولتی در خفا و  بدون وجود شواهد است.

المرجان خواهان آن شد که دولت‌های عربی حوزه خلیج فارس به جوامع خود فرصتی را برای شرکت در این جنگ نرم بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات