رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در ساعات پایانی یکشنبه سوم بهمن در هتل محل اقامت جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و سرپرست هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به اجلاس بین المللی آستانه با وی دیدار و گفتگو کرد. جابری انصاری در این دیدار با […]

استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در ساعات پایانی یکشنبه سوم بهمن در هتل محل اقامت جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و سرپرست هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به اجلاس بین المللی آستانه با وی دیدار و گفتگو کرد.

جابری انصاری در این دیدار با اشاره به اقدامات و رایزنی های ایران، روسیه و ترکیه برای موفقیت اجلاس آستانه، و تاکید بر ضرورت نقش آفرینی فعال سازمان ملل در تسهیل گفتگوهای سوری – سوری اعلام کرد: سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه، جایگزین گروه بین المللی حمایت از سوریه (ISSG) نیست.

استفان دی میستورا نیز در این دیدار ضمن تاکید بر آمادگی سازمان ملل متحد برای تسهیل گفتگوهای دولت سوریه و گروههای مسلح این کشور در اجلاس آستانه، ابراز امیدواری کرد این اجلاس بتواند به تحکیم آتش بس و فراهم ساختن زمینه برای حل سیاسی بحران سوریه کمک کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات