رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

به گزارش پایگاه سفیر، ه دنبال اعلام خبر تصمیم مخالفان دونالد ترامپ برای جلوگیری از برگزاری مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری وی، تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره نیز انصراف خود را از شرکت در این مراسم اعلام کردند. تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا انصراف خود را از شرکت در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری […]

به گزارش پایگاه سفیر، ه دنبال اعلام خبر تصمیم مخالفان دونالد ترامپ برای جلوگیری از برگزاری مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری وی، تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره نیز انصراف خود را از شرکت در این مراسم اعلام کردند.

تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا انصراف خود را از شرکت در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری آمریکا که در تاریخ ۲۰ ژانویه برگزار می شود اعلام کردند.

این در حالی است که روز گذشته اعلام شد هزارن نفر از مخالفان «دونالد ترامپ» قصد دارند با برگزاری تظاهراتی گسترده از برگزاری مراسم ادای سوگند جلوگیری کنند.

هیل تعداد نمایندگانی را که مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری آمریکا را تحریم کرده اند شش نفر اعلام کرده اما برخی دیگر از رسانه های آمریکایی این تعداد را هشت نفر گزارش کرده اند.

این اعضای کنگره آمریکا اعلام کرده اند غیبت آنها در مراسم تحلیف ترامپ، نوعی اعتراض سیاسی به رئیس جمهور آتی آمریکا است.

یکی از این افراد تحریم کننده مراسم ادای سوگند ترامپ، «جان لوئیس» عضو معروف مجلس نمایندگان آمریکا، است.

از زمان اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شهرهای مختلف آمریکا صحنه برگزاری تظاهرات های اعتراض آمیز بوده است. ترامپ به رغم آنکه رای مردمی کمتری نسبت به «هیلاری کلینتون» در انتخابات هشتم نوامبر کسب کرده بود اما به لطف آرای «الکترال» توانست فرد پیروز این رقابت ها لقب بگیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات