آسیا و اقیانوسیه
کد خبر : 769
دوشنبه - 20 دی 1395 - 15:59

گشایش دفتر یادبود آیت الله هاشمی در سفارت ایران در بیروت

به گزارش پایگاه سفیر، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان برنامه‌های بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را اعلام کرد.

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان درباره برنامه های بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در بیروت بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با ابراز تأثر به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از ارکان اساسی انقلاب اسلامی، درگذشت یار دیرین امام خمینی ( ره) و دوست وفادار امام خامنه ای مدظله را به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و همه آزادگان جهان و مبارزان با ظلم و استکبار و تکفیر و منادیان وحدت و کرامت امت اسلامی، تسلیت عرض می نماید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوره حیات پر افتخار خود علاوه بر مسئولیت های سنگین در خدمت به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره در قضایای امت اسلامی و در رأس آنها قضیه محوری فلسطین نقش اساسی داشتند و از پیشتازان وحدت و عزت و حامی خط مقاومت و دفاع از همه مظلومان و مستضعفان جهان، بودند.

به مناسبت این ضایعه بزرگ، از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران دفتر یادبودی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در محل این سفارت مفتوح خواهد بود.

همچنین مراسم بزرگداشتی با حضور سفیر و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنجشنبه در۲۳ دی ماه در محل سالن اجتماعات جمعیت تخصص و هدایت علمی در رمله البیضاء برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام