غرب آسیا
کد خبر : 480
سه شنبه - 29 دی 1394 - 13:27
بهروز صفاریان به مهر گفت:

موسیقی «شهرزاد» آلبوم می‌شود/ انتخاب از بین قطعات چاوشی

آهنگساز و تنظیم‌کننده برخی از آثار محسن چاوشی با اعلام تولید چند قطعه دیگر توسط این خواننده برای سریال «شهرزاد» از تولید آلبوم مجزا ویژه این مجموعه شبکه نمایش خانگی خبر داد.

بهروز صفاریان تنظیم‌کننده برخی از قطعات مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه برای قسمت های این مجموعه به تناسب موضوع های هر بخش آهنگ‌های دیگری منتشر خواهد شد، بیان کرد: با توجه به استقبالی که از سوی مخاطبان از مجموعه آثار منتشر شده از محسن چاوشی در مجموعه شهرزاد انجام گرفته، تهیه کننده این مجموعه در نظر دارد تا در پایان فاز اول این سریال آلبوم موسیقی «شهرزاد» را نیز در بازار موسیقی منتشر کند.

وی ادامه داد: غیر از ترانه هایی چون «هم خواب»، «به رسم یادگار»، «شهرزاد»، «کجایی»، «افسار» چند قطعه دیگر نیز برای پخش در بخش های بعدی سریال «شهرزاد» در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به قطعه «دیوونه» با تنظیم فرشاد حسامی و تعدادی دیگر اشاره کرد که در قسمت های بعدی نسبت به معرفی آنها اطلاع رسانی می شود.

این آهنگساز و تنظیم کننده با اشاره به فعالیت های دیگر خود با محسن چاوشی توضیح داد: مدتی است مشغول کار روی آلبوم «امیر بی گزند» هستیم که کار بسیار جذابی شده و به احتمال فراوان اواخر سال جاری روانه بازار موسیقی خواهد شد. این آلبوم از دسته آثاری است که برای تنظیم و آهنگسازی آن زحمات زیادی کشیده شده و تصور می کنم یکی از متفاوت ترین آثار چاوشی طی ماه های اخیر باشد.

صفاریان درباره فعالیت های شخصی اش در موسیقی نیز گفت: سال‌ها بود که خودم را درگیر استودیو کرده بودم و تقریبا ۱۸ سال است که این کار را به طور مداوم انجام می دهم. به همین جهت نتوانستم آنطور که باید و شاید به دغدغه های خودم برسم، اما تصمیم دارم به زودی فعالیت های جدیدی انجام دهم که تمرکز آنها روی خوانندگی است و امیدوارم بعد از فراغتی که با انتشار آلبوم «امیر بی گزند» به دست می آورم بتوانم به این دغدغه ها نیز برسم.

این هنرمند افزود: هم اکنون آثاری را با محمد اصفهانی، علی لهراسبی، بهنام صفوی و تعدادی دیگر از خوانندگان دارم که این آثار در اختیار خوانندگان یاد شده قرار گرفته و به تناسب خواسته های این عزیزان در آلبوم و یا تک آهنگ های خود منتشر خواهند کرد.

وی درباره پروژه موسیقایی کشف خوانندگان در شبکه نمایش خانگی بیان کرد: از چند ماه پیش در تدارک برنامه ای هستم که این پروژه همانطور که گفتم نام «آکادمی» نخواهد داشت اما تلاش دارم با اجرا و تولید یک برنامه تصویری – موسیقایی که در شبکه خانگی توزیع می شود در حوزه خوانندگی استعدادیابی داشته باشم. به هیچ عنوان دوست ندارم این پروژه صرفا یک اتفاق نمایشی باشد و مردم فقط از دیدن آن لذت ببرند. من در این پروژه سعی دارم با اجرایی درست به استعدادیابی نسلی که دوست دارند خود را در عرصه خوانندگی آزمایش کنند، بپردازم و به کمک آنها برای تولید آثار موسیقایی بروم.

صفاریان در پایان تصریح کرد: تمامی مراحل مربوط به پیش‌تولید این پروژه اعم از انتخاب کارگردان، داور و هنرمندان مورد نظر انجام گرفته اما با توجه به پروداکشن گسترده ای که دارد فعلا آن را در اولویت دوم قرار دادم به طور حتم بعد از فراغت کاری درباره آن تصمیم گیری می کنم زیرا دوست دارم این پروژه در بهترین و کیفی ترین شرایط ممکن به مرحله اجرا برسد.