وعده ها
کد خبر : 422
چهارشنبه - 7 بهمن 1394 - 18:51

وعده جالب قالیباف: بهره برداری همه طرح های نیمه تمام شهری

شهردار تهران گفت : همه طرح های نیمه تمام شهری تا پایان این دوره مدیریت شهری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ما، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح بوستان نوروز با بیان اینکه همه موفقیت ها در سایه فرهنگ شهدا و امام شهدا بدست آمده است افزود:هر چند نتوانستیم کار زیادی انجام دهیم اما هر آنچه را که توان داشتیم انجام دادیم و بیش از این توان نداشتیم.

قالیباف، ۱۲ فروردین ،روز جمهوری اسلامی، را روز عید ملت ایران دانست و افزود : مردم در این روز با حضور در پای صندوق های رای هم بر اسلامیت و هم جمهوریت این نظام مهر تایید زدند.
شهردار تهران بهره برداری از بوستان نوروز در اراضی عباس آباد را حاصل زحمتکشان گمنام دانست و بر لزوم دقت در حفظ و نگهداری آن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود اراضی عباس آباد به مجموعه ای از ساختمان ها و وزارتخانه های دولتی تبدیل شود گفت : بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در تپه های عباس آباد نباید ساخت و ساز شود و باید به عنوان سرمایه ای برای شهر تهران باقی بماند، طرح جامع و تفصیلی اراضی عباس آباد و توسعه فضای سبز شهر تهران تهیه و اجرا شد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در اجرای طرح ها ، مسایل زیست محیطی را رعایت می کند از انچه که برخی کم لطفی ها دانست گلایه و اضافه کرد : برخی ها بداخلاقی می کنند و می گویند شهرداری، درختان بزرگراه را شبانه کنده است در حالیکه نمی پرسند آن درختان پس از کنده شدن چه شده و به کجا منتقل شده است .

شهردار تهران با بیان اینکه امکانات و فناوری های جابجایی درختان موجود است ادامه داد : در اجرای طرح دو طبقه ای شدن بزرگراه صدر در مدت دو شب، حدود ۸۰۰ درخت توت را از این بزرگراه کندیم اما آن ها را به بوستان ولایت منتقل کردیم و هم اکنون در این بوستان باغ توتی به وسعت ۸۰۰ درخت وجود دارد.

قالیباف همچنین گفت : در منطقه تلو تهران حدود هزار هکتار جنگل کاری شده است که فردا در روز طبیعت به بهره برداری می رسد.