سیاست خارجه » ویژه ها
کد خبر : 2058
پنجشنبه - 7 بهمن 1395 - 10:42
جابری انصاری

تاکید جابری انصاری بر حضور استوار ایران در پرونده سوریه

نشریه پرشمارگان ‘القبس’ در مطلبی با اشاره به سخنان معاون وزیر امور خارجه کشورمان و تاکید تهران بر ایفای نقش فعال خود در پرونده سوریه نوشت: جابری انصاری تاکید کرده است که هر گونه موضعگیری در ارتباط با کاهش نقش ایران در سوریه بی ارزش و بی پایه و اساس است.
القبس افزود: معاون وزیر امور خارجه ایران تاکید کرده است که تهران به رایزنی های خود با آنکارا و مسکو در ارتباط با پرونده سوریه با هدف دستیابی به نتایج مناسب ادامه خواهد داد.
سایت خبری ‘الانفراد’ نیز در بازتاب اظهارات معاون وزیر امور خارجه ایران نوشت: جابری انصاری در جدیدترین اظهارات خود تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تسلیم فشارهای معارضان سوری نخواهد شد و ارزشی برای آن قائل نیست.
این سایت خبری می نویسد: طرف هایی در منطقه طی سالهای اخیر با درپیش گرفتن سیاستهای غلط، مشکلاتی را برای خود و مردم سوریه ایجاد کردند و این کشورها به صورت یک طرفه راه حل های نامناسبی برای بحران سوریه ارائه می کنند.
سایت خبری ‘الاسبوع’ نیز با تاکید بر اینکه معاون وزیر امور خارجه ایران از رایزنی های خود با مسئولان ترک و روسی ابراز رضایت کرده است، می نویسد: معاون وزیر امور خارجه ایران تاکید کرده است که کشورش سعی می کند با همکاری روسیه و ترکیه زمینه ساز ایجاد مرحله ای جدید در سوریه باشد.
الاسبوع می افزاید: جابری انصاری تاکید کرده است که کشورش با تعامل با آنکارا و مسکو، چارچوب حفظ آتش بس در سوریه را پیگیری می کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/