رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

  • چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 16:23
  • کد خبر : 417
  • مشاهده : 672 بازدید
  • وعده ها
  • چاپ خبر : وعده وزیر تعاون درباره ارزش دفترچه‌های تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهبود وضعیت سازمان تامین اجتماعی را از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه دانست و گفت: در ۶ ماهه گذشته شاهد رفع برخی از مشکلات بوده‌ایم و افزایش ملموس ارزش دفترچه‌های تامین اجتماعی را هرچه بیشتر شاهد هستیم. به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر، وزیر تعاون، کار و […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهبود وضعیت سازمان تامین اجتماعی را از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه دانست و گفت: در ۶ ماهه گذشته شاهد رفع برخی از مشکلات بوده‌ایم و افزایش ملموس ارزش دفترچه‌های تامین اجتماعی را هرچه بیشتر شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه اعضای تشکل‌ها مختلف کارگری با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

دکتر علی ربیعی در این مراسم اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی با مشکلات و مسائل زیادی مواجه بود اما امروز کسانی مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته‌اند که از بدنه سازمان و آشنا به درد کارگران هستند.

ربیعی خواستار تبدیل مبارزه با فقر به گفتمان همه‌جانبه در کشور شد و اظهار کرد: باید هر روز برای بهبود وضعیت کارگران تلاش کنیم و خدمت با افتخار به جامعه کارگری را تا رفع مشکلات این اقشار شریف و کسب رضایت آنان تداوم دهیم.

دبیرکل خانه کارگر: ارتقاء خدمات درمانی مهمترین خواسته کارگران است
دبیرکل خانه کارگر نیز در این مراسم توجه بیشتر به مشکلات جامعه کارگری بویژه مسائل مربوط به درمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتقاء خدمات درمانی مهمترین خواسته جامعه کارگری است.

علیرضا محجوب اظهار کرد: پرداخت هزینه کمتر و دریافت خدمات مناسب‌تر در حوزه درمان مهمترین خواسته کارگران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر حفظ یکپارچگی بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه کارگری و افزایش رضایت‌مندی کارگران از خدمات درمانی باید همواره مورد توجه مدیران این سازمان باشد.

محجوب اظهار امیدواری کرد که در حوزه وسیع فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد ارائه خدمات شایسته به جامعه کارگران و بازنشستگان باشیم و خواسته‌ها و دغدغه‌های کارگران با تلاش و مجاهدت مدیران بخش‌های مختلف این وزارتخانه برآورده شود.

اخبار مرتبط

نظرات