رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

ارتش صهیونیستی برای مقابله با جنبش مقاومت اسلامی “حماس” و جنبش حزب الله لبنان نیروی جدیدی به نام ” نیروی سرخ” تشکیل داده است و قرار است تسلیحات مورد نیاز آن را به همراه لباس‌های نظامی شبیه به لباس‌های مبارزان حزب الله و حماس خریداری و تامین کند. به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ارتش […]

ارتش صهیونیستی برای مقابله با جنبش مقاومت اسلامی “حماس” و جنبش حزب الله لبنان نیروی جدیدی به نام ” نیروی سرخ” تشکیل داده است و قرار است تسلیحات مورد نیاز آن را به همراه لباس‌های نظامی شبیه به لباس‌های مبارزان حزب الله و حماس خریداری و تامین کند.

به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ارتش صهیونیستی برای تجهیز این نیروی جدید قصد دارد اسلحه کلاشنیکف، سلاح تک‌تیراندازها، موشک‌های کورنیت و مالیتوکا، گلوله‌های ضد زرهی مانند آر. پی. جی، انواع بمب و راکت‌های قسام و دیگر سلاح و موشک‌های مورد استفاده دو جنبش حماس و حزب الله را در اختیار این تیپ قرار دهد.

ارتش صهیونیستی همچنین قصد دارد چفیه، پرچم و لباس‌های نظامی و سلاح‌های مورد نیاز این نیروها را تهیه کرده و در پایگاه‌های نظامی خود توزیع کند تا اعضای آن در داخل تشکیلات تمامی گردان‌های رزمی نیروی زمینی ارتش آموزش‌های لازم را دریافت کنند. عناصر این نیرو نیز از میان نظامیان ذخیره‌ای انتخاب خواهند شد که آموزش‌های فشرده مرتبط با شیوه‌های جنگ با جنبش‌های حزب الله و حماس را دریافت کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص همچنین از حفر تونل‌های متعدد و ساخت واحدهای مسکونی مشابه مناطق مسکونی جنوب لبنان و غزه در داخل پایگاه‌های نظامی ارتش صهیونیستی خبر داد و گفت: ارتش حتی روستاها و شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور مرزهای جنوبی و شمالی خود را نیز که امکان دارد مبارزان حماس و حزب الله در جنگ‌های آتی به این مناطق نفوذ کنند، برای نظامیان خود شبیه سازی کرده است.

در همین راستا، یک افسر اسرائیلی عضو نیروی زمینی اعلام کرد که آنها نظامیان ارتش صهیونیستی را با شیوه‌های جنگ با جنبش‌های حزب الله و حماس آشنا می‌کنند و در همین راستا، آموزش‌ها و تمرین‌های نظامی بسیار سختی را برای آنها در نظر گرفته‌اند تا قدرت نظامیان این رژیم برای درک شیوه کاری گروه‌های مخالف اسرائیل و نحوه استفاده از موانع طبیعی و دیگر روش‌ها ارتقا پیدا کند.

هاآرتص همچنین اعلام کرد که نیروی هوایی اسرائیل گروهی از هواپیماهای موسوم به “اژدهای پرنده” را در اختیار دارد که خلبان‌های آنها از لباس‌های نظامی کشورهای عربی استفاده می‌کنند و آموزش‌های نظامی ویژه‌ای را به همراه نیروهای نظامی ارتش‌های کشورهای دیگر که به فلسطین اشغالی می‌آیند، برگزار کرده‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات