رفتن به بالا

رسانه خبری و تحلیلی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
    -١٨(°C)
    وزش باد (mph)
    فشار (in)
    محدوده دید (mi)
    اشعه فرابنفش -
    رطوبت (in)
اوقات شرعی

«ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت عربستان در امور خلیج فارس در واکنش به تلاش‌های «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق برای واسطه‌گری میان تهران و ریاض، با ابراز بی اطلاعی از این اقدامات؛ گفت: عربستان نیازی به وساطت برای بهبود روابط با ایران را ندارد. او در گفت‌وگو با روزنامه الحیات عربستان، ادامه داد: ما چیزی […]

«ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت عربستان در امور خلیج فارس در واکنش به تلاش‌های «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق برای واسطه‌گری میان تهران و ریاض، با ابراز بی اطلاعی از این اقدامات؛ گفت: عربستان نیازی به وساطت برای بهبود روابط با ایران را ندارد.

او در گفت‌وگو با روزنامه الحیات عربستان، ادامه داد: ما چیزی درباره وجود نامه‌های جهت وساطت بین ریاض و تهران نمی‌دانیم و عربستان نیازی با وساطت با ایران ندارد.

السبهان افزود: ایرانی‌ها اگر می‌خواهند روابطشان با ممکلت سعودی بهبود یابد، خودشان می‌دانند که چه کاری برای انجام دادن، لازم است.

خبرگزاری رویترز روز گذشته اعلام کرد که «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق در مصاحبه با تلویزیون ایران گفته است که در طول یک سال گذشته بارها پیام‌های شفاهی میان تهران و ریاض رد و بدل کرده است و تلاش‌ می‌کند تا رابطه دو کشور بهبود یابد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات